supermarkt folders online

Folders

Hieronder hebben we een overzicht geplaatst van de beschikbare folders van verschillende supermarkten je online kunt doorbladeren. Het scheelt weer een boel papierafval. Op Supermarktcheck.nl vind je uiteraard nog veel meer aanbiedingen van de grotere supermarken.
Deze aanbiedingen kun je hier bekijken.

Attent

Bekijk de folder van Attent

Bekijk hier de folder van Attent supermarkt online.
Attent is een buurtsupermarktformule van Spar dat, zoals bij de oude buurtsupers, gericht is op lokaal publiek met een assortiment dat aangepast is op de regio.

Boni

Bekijk de folder van Boni

Bekijk hier de folder van Boni supermarkt online.
Boni Supermarkten B.V. is in 1972 opgericht. Het bedrijf heeft zich uitgebreid tot 40 filialen en 13 slijterijen, waarvan filiaal Nijkerk het grootst is, met een oppervlakte van 1950 vierkante meter. De filialen van Boni bevinden zich in 37 plaatsen in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.

COOP

Bekijk de folder van Coop

Bekijk hier de folder van COOP supermarkt online.
Coop is oorspronkelijk in 1891 begonnen als coöperatie in Zaandam. Er zijn drie formules: buurt- en dorpssupermarkten met de naam CoopCompact (in handen van zelfstandige ondernemers), supermarkten met de naam Coop en de grotere prijsagressieve formule Supercoop. Oorspronkelijk was er nog een formule: Coop FullService (franchisenemers), maar deze is weer teruggebracht naar Coop.

Deen

Bekijk de folder van Deen

De heer Deen sr. opende in 1933 zijn eerste kruidenierswinkel, waarmee hij de basis legde voor het huidige supermarktconcern. Met wervende teksten als "Bij DEEN kwaliteit no. 1" en "DEEN, zo voordelig is er geen" werd deze eerste officiële supermarkt al gauw een succes. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot ver buiten Hoorn, met inmiddels 71 filialen in Noord-Holland, Flevoland en Zuid-Holland.

Hoogvliet

Bekijk de folder van Hoogvliet

In 1968 werd de eerste zelfbedieningszaak geopend, die toen Cash & Carry genaamd was. In 1974 veranderde de naam in Hoogvliet. Momenteel heeft Hoogvliet 65 filialen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland. Het service-centrum en distributiecentrum zijn gevestigd in Alphen aan den Rijn.

Lidl

Bekijk de folder van Lidl

Lidl (Duitse uitspraak: Liedel) is een Duits levensmiddelenbedrijf in het hard-discountsegment. Het bedrijf is actief in vrijwel heel Europa, met zo'n 8000 winkels in meer dan 23 landen. Er zijn plannen voor verdere uitbreiding naar andere (Oost-)Europese landen, de Verenigde Staten en Canada.

Jan Linders

Bekijk de folder van Jan Linders

Jan Linders Supermarkten is een regionale supermarktketen. Er zijn 57 vestigingen en deze zijn te vinden in het zuidoosten van Nederland. Het bedrijf werd in 1963 opgericht door Jan Linders. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn beide gevestigd op het industrieterrein ‘De Flammert’ in Nieuw Bergen, Noord-Limburg. De keten is aangesloten bij inkooporganisatie Superunie.

Nettorama

Bekijk de folder van Nettorama

Nettorama is een Nederlandse supermarktketen. De supermarktorganisatie werd opgericht in 1968 en inmiddels heeft zij 30 filialen waarvan 25 elke zondag open zijn. De meeste te vinden zijn in de provincie Noord-Brabant. Ook in Utrecht, Overijssel, Limburg, Zuid-Holland, Gelderland en Drenthe zijn winkels van Nettorama te vinden.

Vomar

Bekijk de folder van Vomar

Vomar heeft 61 filialen. Het hoofdkantoor van Vomar Voordeelmarkt en het distributiecentrum met eigen bakkerij en slagerij zijn gelegen in Alkmaar op het industrieterrein Boekelmeer.


spaarvarken

Huishoudelijke uitgaven

Weet jij wat je elke maand uitgeeft aan boodschappen?

Er zijn verschillende simpele methoden om meer inzicht te krijgen.

De tijden van economische vooruitgang liggen al enige tijd achter ons en nu begint de consument het effect hiervan geleidelijk aan ook te voelen in zijn portemonee.
De bestedingsruimte van veel huishoudens is het afgelopen jaar aanzienlijk gedaald terwijl de prijzen van basisbehoeften als voedsel en energie zijn gestegen. Het is dus voor veel huishoudens van groot belang om een goed inzicht te hebben van zijn/haar financiele situatie. Het bijhouden van een huishoudboekje is in dit geval een goede start om inzicht te verschaffen in de maandelijkse uitgaven. Wanneer je hebt vastgesteld wat maandelijks terugkerende vaste lasten zijn kun je een budget maken voor de uitgaven als boodschappen.
Dit zijn de uitgaven waar je in tegenstelling tot de vaste lasten een grote mate van invloed op uit kunt oefenen. Het is aan te raden om wekelijks één maal een vast bedrag te pinnen.
Als het geld op is, is het op. Het vraagt een zekere vorm van disipline, maar als je deze methode aanhoudt zul je merken dat je veel bewuster met elke euro om zult gaan en eventueel ook nog geld over houdt aan het einde van de maand.